YÖNETİM | Amatör Spor Kulüplerine Malzeme Yardımı

Yıllardır, ilçemizde faaliyet gösteren amatör spor kulüplerine malzeme yardımı yapan kulübümüz, bu yöndeki sosyal desteklerine devam ediyor.
Çeşitli liglerde mücadele veren amatör spor kulüplerimizin her zaman yanında olan ve gerekli görülen her noktada üzerine düşen sorumluluğu yerine getirmekle birlikte yardımlarını da sürdüren Karadeniz Ereğli Belediye Spor Kulübü, ilçemizin iki güzide spor kulübü Akınspor ve Bayatspor’a da malzeme yardımında bulundu. Futbol topu, forma, eşofman, yağmurluk, tozluk, krampon, tekmelik gibi kalemlerden oluşan yardım malzemeleri, Belediye Başkanımız ve kulübümüzün Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Halil Posbıyık tarafından 2 Ekim 2013 Çarşamba günü kulüplerin yönetim kurulu başkanlarına teslim edildi. Saat 14.00’te Başkanlık Makamı’na ziyarette bulunan Akın Spor Kulübü Yönetim Kurulu Başkanı Reşat Pala ve Bayat Spor Kulübü Yönetim Kurulu Başkanı Recep Civelek’e spor malzemeleri verilirken, iki kulüp başkanının gerçekleştirdikleri ziyarette kulübümüzün yönetim kurulu üyeleri Murat Çetinel ve Hakan Duysak da hazır bulundu.
Ziyarette bir açıklama yapan Belediye Başkanımız ve kulübümüzün Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Halil Posbıyık, birçok branşta ve kategoride mücadele eden Karadeniz Ereğli Belediye Spor Kulübü’nün, bu sportif faaliyetlerinin yanı sıra, ilçemizdeki spor kulüplerine de gereken desteğin verilmesi amacıyla önemli sosyal hizmetler ürettiğini kaydederek; “… Sportif müsabakaları için ulaşımlarından gerekli ihtiyaç malzemelerine kadar bize iletilen talepleri yerine getirerek spor kulüplerimizin yanında olmaya çalışıyoruz. Bu bağlamda da Akınspor ve Bayatspor yönetimlerinin taleplerini değerlendirdik ve ihtiyaçları olan malzemeleri alarak kendilerine teslim ettik. Belediye Spor Kulübü olarak bundan sonra da kulüplerimizin ve sporcularımızın yanlarında yer almaya devam edeceğiz…”, dedi. Her iki kulübün başkanları da Karadeniz Ereğli Belediye Spor Kulübü’nün yardımlarından dolayı Başkanımıza ve yöneticilerimize teşekkür ederlerken, Bayat Spor Kulübü Başkanı Recep Civelek, bugüne kadar kulüplerine verdikleri destek ve yardımlarından dolayı Belediye Başkanımız Halil Posbıyık’a bir plaket takdim etti.